.
Tirsdag den 22. februar 2011. Vedrørende socialt bedrageri.
Fortsat:
Se evt. dette link:
Høje Tåstrup Kommunes genopstandne "Borgerservice"
Man bliver helt "gandhisk" af det her: History teaches man, that history teaches man nothing!
...
PS
...som argument imod påstandene om "stasimetoder" i forbindelse med den lokalt baserede jagt på socialsvindlere blev det fremført fra kommunal side, at den beskyldte part havde en hel masse rettigheder i forvaltningssystemet, som i givet fald ville kunne beskytte vedkommende imod falske anmeldelser.
Partshøringer o.s.v.
For god ordens skyld skal jeg henlede opmærksomheden på, at man åbenbart kan suspendere disse sikkerhedsmekanismer fra kommunalpolitisk side, hvis man finder det opportunt.
Vi har aldrig haft mulighed for at rejse indvendinger imod Høje Tåstrup Kommunes falske angivelser i Sags- og advisregisteret af såvel til- som fraflytningstidspunkt for familien.
Datatilsynet truede os endda med "en ganske normal sagsbehandling", hvis vi bragte emnet på bane igen.
"Normal sagsbehandling" hos Datatilsynet betyder, at man ignorerer alle yderligere henvendelser fra borgeren.
...
Se evt. dette link:
Svendborg kommune
Se evt. dette link:
Høje Tåstrup kommune
Man må inderligt håbe, at der ikke i Svendborg kommune findes medarbejdere, som systematisk forfalsker registeroplysningerne om borgerne, sådan som det sker i Høje Tåstrup kommune.
For så har borgerne godt nok et problem, som ingen vil hjælpe dem med at løse.
Det er iøvrigt sjovt at se, hvordan man også fra avisernes side regner med, at borgerne er ude af stand til at huske fra deres næse til deres mund.
Man venter et stykke tid, og så giver man i avisen en beskrivelse af en forvaltningsmetode, som er absolut i orden, og skulle nogen så finde på at kigge efter, hvad den oprindelige historie indeholdt, bliver vedkommende affærdiget med "det kan godt være, men det kan vi da ikke huske" eller "den gamle historie vil vi ikke tale om", evt. med efterskriften om at borgeren er en kværulant, som spilder kommunens tid.
...